loading...
اس ام اس /موزیک/متن آهنگ/نینا موزیک
نیناموزیک


متین بازدید : 9 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

هر سال چهارشنبه‌ سوری کلی آدم کور و کر و ناقص میشن
بقیه هم سردرد و ضعف اعصاب میگیرن
ولی همه توافق دارن که اسم اینو بذارن جشن !
.
.
.
مادربزرگ است دیگر …
گاهی دوست دارد قربان صدقه ترقه زدن بچه خودش برود ولی به ترقه زدن بچه همسایه فحش چیزدار بدهد !
.
.
آتش روشن کردم و عهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم
میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم !
.
.
.
داشتیم میرفتم بیرون چهارشنبه سوری ، بابام گفت کجا ؟؟؟
گفتم دارم میرم بیرون !
گفت نمیخواد ، با همین قیافتم نمیتونیم توی خونه تحملت کنیم ، میری یه نارنجک میزنن سینه دماغت خونه خراب میشیم !!!
کلا پودر شدم !
.
.
آژانس هسته ای اگه نحوه استفاده از ترقه های چهارشنبه سوری رو از نزدیک ببینه ، دیگه اجازه غنی سازی گوگرد نوک کبریت رو هم بهمون نمیده !
.
.
.
زردی در سرخی گم میشود
دلها در آتش سرخ میشود
این چهارشنبه بهانه ایست تا دلهای آتش گرفته خاکستری شوند !
فرستنده : پیام
.


.
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم
همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن !
.
.
.
یه مخاطب خاصم نداریم این چهارشنبه سوری باهاش بریم بیرون بعد آتیشش بزنیم از دستش راحت بشم !
.
.
خدا جون یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره یخ دلش آب بشه بهم بگه دستتو بده به من با هم بپریم !
.
.
.
یادش بخیر ، یکی از معضلات و دوشواریهای دوران کودکیمون این بود که لوازم چهارشنبه رو کجای خونه قایم کنیم که توسط مامانمون کشف و ضبط نشن !
.
.
اگه این خارجیا میدونستن ما تو چهارشنبه سوری چه رعب و وحشتی ایجاد میکنیم ، کلا هالووین رو میبوسیدن میزاشتن کنار !
..
.
واست آتیش روشن کردم که آخر زمستون
چهارشنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه
غم هاتو آتیش میزنم ، سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور بشه ، از عشق میون من و تو
.
.
.
خوبه پاکستانیا چارشنبه سوری ندارن وگرنه خدا میدونه چی میشد !
.
.
.
یه سریا هم هستن توی جمع چهارشنبه سوری رو از بیخ و بن مورد انتقاد قرار میدن ولی وقتی ترقه بهشون میدی از خوشحالی واسه خودشون تیتاب باز میکنن !
اینارو کاری نداشته باشین ، اینا از بیماری دوگانگی شخصیت و عدم ثبات نظر رنج میبرن !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 23,689
  • ارسال لینک