loading...
اس ام اس /موزیک/متن آهنگ/نینا موزیک
نیناموزیک


متین بازدید : 125 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نگو نمیدونی
کی شبا دلش میگیره
کیه دلواپسته
کی نباشی بی تو میمیره
نگو نمیدونی
کیه دل تنگه برات
کی واسه با تو بودن
با همه میجنگه برات

آروم آروم میری نمیگی بی تو میمیرم
نمیگی اگه نباشی افسردگی میگیرم
تو کل دنیا برام تو یدونه بودی
من مرد رویامو تو خانم خونه بودی
آروم آروم میری نمیگی بی تو میمیرم
نمیگی اگه نباشی افسردگی میگیرم
تو کل دنیا برام تو یدونه بودی
من مرد رویامو تو خانم خونه بودی
من مرد رویامو تو خانم خونه بودی..

 ♫♫♫

کاش میدونستی
چه سخته وقتی نیستی پیشم
وقتی میبینم تو با یکی دیگه ای چه حالی میشم
کاش می فهمیدی
این احساسو که به تو دارم
تو بگو چجوری یکی دیگرو به جات بیارم

دود سیگار
با یه روح بیمار
عکس دو نفره ی ما روی دیوار
دو سه روزه بیکار
توی خونه بیدار
اشکایی که هی میچیکه روی گیتار

اینو میدونم که میدونی یعنی از چشام میخونی
که چقدر دیوونتم من ولی باز قدر نمیدونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 23,665
  • ارسال لینک